Seuraa hoitoasi myAir™-sovelluksella

Motivoisiko sinua, jos voisit seurata, miten uniapneahoitosi edistyy?

myAir motivoi sinua jatkamaan hoitoa1 kertomalla, mikä hoidossa sujuu hyvin ja auttamalla sinua ratkaisemaan itse vähäisempiä ongelmia. Kokeile ResMedin myAir-sovellusta, joka on tarkoitettu Air10TM– ja AirSense 11TM -hoitolaitteille*.

Kätevä sovellus pitää yllä hoitomotivaatiota

myair-sovelluksen-näyttö-opastus-cpap-potilaille-resmed myair-sovelluksen-näyttö-opastus-cpap-potilaille-resmed

myAir-sovelluksen kautta käytettävissäsi ovat ohjevideot, yksilöllinen opastus ja hoitoraportit. Päivittäiset myAir-pisteet antavat sinulle hyödyllistä ja motivoivaa tietoa edellisen yön unesta ja hoidosta. Pysyt ajan tasalla hoidon edistymisestä ja kehittymisestäsi uniapneahoidossa.

Tehokasta tukea ylipainehoidon aloitukseen

CPAP-potilas-käyttää-myair-sovelluksen-henkilökohtaista-avustajaa-resmed

AirSense 11 -laitteen käyttäjillä on käytettävissään henkilökohtainen avustaja*.

Toiminto opastaa sinua laitteen ja maskin käyttöönotossa ohjevideoiden avulla. Voit kokeilla erilaisia hoitopainetasoja sekä tarkistaa maskin tiiviyden ja opetella parantamaan maskin istuvuutta hoitoon totutteluun tarkoitetulla Testikäyttö-toiminnolla.

Kätevät toiminnot pitävät hoitotiimisi ajan tasalla

AirSense 11 -laitteen käyttäjillä on käytettävissään myös myAir-sovelluksen Care Check-In -toiminto*.

Care Check-In** on vaivaton matalan kynnyksen tapa kertoa hoitavalle yksikölle hoitosi sujumisesta. Näin hoitava yksikkö voi auttaa sinua mahdollisissa ongelmissa. myAirin ohjetoiminnon avulla voit myös itse ratkaista helpommin ratkaistavia ongelmia.

Uniapneaa sairastavien tositarinoita myAirin käytöstä

Kuulostaa hyvältä, mutta millaista myAirin käyttö on todellisuudessa? Rose, Andy ja Paul kertovat, miten he saivat tietää sairastavansa uniapneaa ja miten he käyttävät myAiria uniapneahoidon hallintaan.

Potilastarinat ovat totuudenmukaisia ja dokumentoituja kertomuksia kyseisten henkilöiden hoitovasteesta. Tulokset voivat vaihdella, eikä kyseisen henkilön hoitovaste takaa vastaavaa tai samankaltaista hoitokokemusta muilla henkilöillä. Lisätietoja saat hoitoalan ammattilaiselta.

 

”myAir kertoo kaiken, mitä minun on tarpeen tietää hoidostani” – myAir auttaa Rosea pysymään ajan tasalla hoidostaan.

 

”myAir antoi minulle elämäni takaisin ja toi meidät takaisin yhteen” – Andy kertoo, miksi myAir on hänestä helppokäyttöinen ja tuottaa tuloksia.

 

“myAir paransi elämänlaatuani” – Paul kertoo myAirin käytöstä ASV-hoidossa: uupumus vaihtui energisyyteen.

Kun seuraat itse omaa hoitoasi, sinun on helpompi pitää yllä hoitomotivaatiota ja pysyt ajan tasalla omasta hoidostasi. Hoidon päivittäiseen seurantaan tarkoitettu myAir kertoo sinulle, miten hoitosi sujuu ja antaa kehittävää palautetta. myAirin avulla voit myös ratkaista esimerkiksi maskiin liittyviä helposti ratkaistavia ongelmia itse.

myAir on uniapneahoidon tueksi tarkoitettu sovellus, jolla voit seurata AirSense- tai AirCurve-laitteen sinulle antamaa hoitoa*. myAirilla voit seurata hoidon edistymistä, opetella käyttämään maskia ja laitetta oikein sekä ratkaisemaan itsenäisesti yleisimpiä hoidon aikana esiintyviä ongelmia.  myAir-sovelluksen ominaisuuksia ovat:

  • Hoidon myAir-pisteet antavat joka aamu yhteenvedon edeltävän yön hoidosta
  • Yksilölliset opastavat vinkit ja hoidon tuki
  • Videot, vinkit ja ohjeet vastaavat potilaiden yleisimpiin kysymyksiin
  • Saat rohkaisua, joka auttaa sinua jatkamaan hoitoa ja lisää varmuutta hoidon hallintaan
  • Hoitotulokset, joista voit seurata edistymistäsi 30, 90 tai 365 päivän ajalta.

AirSense 11 -laitteen käyttäjillä on lisäksi käytettävissään edistyksellisiä interaktiivisia opastus- ja tukiominaisuuksia, kuten henkilökohtainen avustaja, testikäyttö ja Care Check-In.

Henkilökohtaisen avustajan interaktiiviset ominaisuudet on tarkoitettu helpottamaan hoidon aloittamista ja tuomaan aloitukseen varmuutta. Henkilökohtainen avustaja on käytettävissä vain AirSense 11-laitteessa. Sen interaktiivisten video-ohjeiden avulla osaat ottaa laitteen käyttöön kotona ja ratkaiset yleisimmät alkuvaiheen ongelmat. Se sisältää myös hoitoon totutteluun tarkoitetun testikäyttötoiminnon, jolla voit kokeilla erilaisia hoitopaineita, tarkistaa maskin tiiviyden ja opetella parantamaan maskin istuvuutta tarvittaessa.

Care Check-In on yksinkertainen mutta tehokas toiminto, jonka kautta voit kertoa hoitotiimillesi, jos sinulla on vaikeuksia, tarvitset lisätukea myönteisten hoitorutiinien kehittämiseen tai jos huomaat jo hoidon myönteisiä vaikutuksia. Care Check-In -palautteesi näkyy yhdessä hoitotietojesi kanssa hoitavan yksikön AirView™-etäseurantaohjelmassa. Näin hoitotiimisi näkee nopeasti mahdollisen avuntarpeesi ja voi alkaa etsiä ratkaisua tilanteeseen.

myAir-mobiilisovelluksen voi ladata App Store®- ja Google Play™ -sovelluskaupoista.***
iPhone®: Lataa myAir App Store® -kaupasta Android™-puhelimet: Lataa myAir Google Play™ -kaupasta

myAir ei ole saatavana iPad- tai Android-tablettisovelluksena.

Voit rekisteröityä lataamalla sovelluksen Apple® iPhone® -puhelimeen App Store® -kaupasta tai yhteensopivaan Android™-älypuhelimeen Google Play™ -kaupasta.

myAir-pisteet kertovat, miten hyvin nukuit edeltävän yön hoidon aikana: mitä korkeammat pisteet, sitä laadukkaampi uni. Pisteiden asteikko on 0–100, ja numeroarvo lasketaan hoitotietoihin perustuen seuraavista osatekijöistä:

  • Käyttötunnit
  • Maskin tiiviys
  • Hengityskatkosten määrä tuntia kohti
  • Maski päälle/pois -tapahtumien määrä

myAir on tarkoitettu vain ResMedin Air10- ja AirSense 11 -laitteiden kanssa käytettäväksi. Jotkin myAir-sovelluksen ominaisuudet ovat käytettävissä vain AirSense 11 -laitteen käyttäjille.

Tiedot ovat yleensä näkyvissä myAir-sovelluksessa pian hoitokerran päättymisen jälkeen. Jos lopetit hoidon juuri eivätkä tiedot vielä näy, tarkista tilanne myöhemmin. Huomaathan, että myAirin käyttö edellyttää yhteyttä matkapuhelinverkkoon tietojen lähettämiseksi ja vastaanottamiseksi. Hoitolaitteen on oltava kytkettynä virtaan, eikä se saa olla lentokonetilassa.

Jos tarvitset apua myAirin käytössä, siirry myAirin Tukipalvelu-sivulle. Sivulta löydät paljon tietoa myAirin käyttämisestä, esimerkiksi usein kysyttyjä kysymyksiä tilistä, salasanoista ja myAir-tuloksista.

Jatka tarkastelua

Jos olet saanut äskettäin uniapneadiagnoosin, löydät tältä sivulta apua uniapneahoidon aloittamiseen.

Katso

Etkö tiedä, minkä CPAP-maskin valitsisit? ResMedin maskiryhmät auttavat sinua valitsemaan mieltymyksiisi ja nukkumistottumuksiisi sopivan maskin.

Katso

ResMedin CPAP-, APAP- tai kaksoispainelaitteiston osien vaihtaminen on vaivatonta ja varmistaa uniapneahoidon tehokkuuden.

Katso

Katso myAir-tuesta tärkeät varoituksiin ja varotoimiin liittyvät tiedot, jotka on otettava huomioon ennen tuotteen käyttöä ja käytön aikana.

Viitteet:
*myAir on yhteensopiva ResMedin AirSense 10- ja AirSense 11 -laitteiden sekä AirCurve 10 -laitteiden kanssa, joissa on integroitu langaton yhteys. myAir ei ole saatavana kaikissa maissa. Jotkin myAir-ominaisuudet ovat saatavana vain myAir-sovelluksessa. Jotkin myAir-sovelluksen ominaisuudet ovat käytettävissä vain AirSense 11 -laitteen käyttäjille.
** Care Check-In on käytettävissä myAir-sovelluksessa, kun olet ensin muodostanut Bluetooth-yhteyden sovelluksesta AirSense 11 -laitteeseen.
***Android ja Google Play ovat Google, Inc:n rekisteröityjä tavaramerkkejä Yhdysvalloissa ja muissa maissa. Apple, App Store ja iPhone ovat Apple Inc:n rekisteröityjä tavaramerkkejä Yhdysvalloissa ja muissa maissa.
1. Price Waterhouse Coopers. Empowering the sleep apnoea patient. A ResMed – sponsored study of how myAir users behave better. 2016.

[class^="wpforms-"]
[class^="wpforms-"]
[class^="wpforms-"]
[class^="wpforms-"]