CPAP-hoidon aloittaminen käyttämällä AirSense 11 -hoitokokonaisuutta | ResMed

Onnistunut hoidon aloitus ja hoitoon sitoutuminen

AirSense 11 -laite, myAir-sovellus ja ResMedin maski muodostavat yhdessä kokonaisuuden, johon kuuluvat myös yksilölliset tuki- ja opastustoiminnot. Hoitokokonaisuuden tarkoituksena on antaa sinulle hyvä ylipainehoidon aloitus1 ja luoda myönteiset hoitorutiinit pitkään jatkuvaa hoitoa varten.

VAIHE 1

Hoidon aloitus

Edellytykset

Helppokäyttöinen laite
Hoidon aloitus omaan tahtiin
Hyödyllistä tietoa ja muistutuksia

Ratkaisumme

Kokonaisvaltainen hoitojärjestelmämme tarjoaa sinulle vaihe vaiheelta etenevät ohjeet ylipainehoidon jokaiseen vaiheeseen tuotepakkauksen avaamisesta alkaen. Helppokäyttöinen AirSense 11 -laite yhdessä myAir-sovelluksen ja ResMed-maskin kanssa antavat mahdollisuuden myönteiseen hoidon aloituskokemukseen.

AirSense 11 tukee ja opastaa

myAir-sovelluksen henkilökohtainen avustaja

Henkilökohtainen avustaja on vain AirSense 11 -laitteen käyttäjille tarkoitettu myAir-erityisominaisuus. Henkilökohtainen avustaja antaa tukea ja opastusta hoidon aloituksesta alkaen koko hoidon ajan. Tärkeimmät ominaisuudet:

  • Laitteen käyttöönoton tuki: vaiheittaisten video-ohjeiden ansiosta asetusten määrittäminen sujuu vaivattomasti
  • Maskin sovituksen ohjeet: video-ohjeet helpottavat maskin sovittamista ja mahdollisten ilmavuoto-ongelmien ratkaisemista.
  • Testikäyttö: luottamusta vahvistava ominaisuus1, jonka ansiosta voit kokeilla asteittain erilaisia painetasoja ennen varsinaista ensimmäistä hoitokertaa.
CPAP-potilas-käyttää-resmedin-myair-sovelluksen-henkilökohtaista-avustajaa myair-sovelluksen-näyttö-henkilökohtainen-avustaja-cpap-potilaille

Helppokäyttöiseksi suunniteltu

uniapnea-airsense-11-CPAP-yöpöytä-yö

AirSense 11 -hoitokokonaisuus on suunniteltu helpoksi käyttää. Laitteen houkuttelevia ominaisuuksia ovat:

  • Tyylikäs kosketusnäyttö, josta hoito on helppo käynnistää nukkumaan mennessä
  • Helppokäyttöinen sovellus, joka antaa hyödyllisiä ohjeita ja opastusta ja josta on helppo muodostaa Bluetooth-yhteys hoitolaitteeseen
  • Maskivalikoima, josta löytyy sopiva maski erilaisiin nukkumistottumuksiin

VAIHE 2

Hoitoon sopeutuminen

Edellytykset

Toimivat ratkaisut
Miellyttävä hoito
Etäyhteys hoitavaan yksikköön

Ratkaisumme

AirSense 11 -hoitokokonaisuus auttaa ylittämään haasteet, luomaan myönteisen asenteen ja hyvät hoitorutiinit uniapneahoitoon ja saamaan parhaan mahdollisen hyödyn uniapneahoidosta.

AirSense 11 auttaa sinua ottamaan vastuuta omasta hoidostasi

Henkilökohtainen opastus myAir-sovelluksen kautta

Etäseurantamahdollisuudella varustetussa AirSense 11 -laitteessa ja myAir-sovelluksessa sinulla ovat käytettävissäsi opastus- ja vianmääritystoiminnot sekä ohjevideot. myAir-toimintojen ansiosta voit ratkaista pienemmät ongelmat itse ilman yhteydenottoa hoitavaan yksikköön. Hyödyllisiä myAir-ominaisuuksia ovat esimerkiksi seuraavat:

  • Unipisteet edellisen yön hoidosta auttavat sinua ymmärtämään hoitoasi paremmin ja tunnistamaan, missä olisi parannettavaa.
  • Yksilöllisen opastuksen ansiosta osaat ratkaista itse yleisimpiä hoidon ongelmia, kuten maskin ilmavuotoja.
  • Motivoivat viestit auttavat sinua pysymään sitoutuneena pitkäkestoiseen hoitoon.
myair-sovelluksen-näyttö-opastus-cpap-potilaille-resmed myair-sovelluksen-näyttö-care-check-in-cpap-potilaille

Integroitu järjestelmä palautteen jakamiseen

Sinusta saattaa joskus tuntua, että kaipaisit neuvoja tai rohkaisua, mutta käynti hoitavassa yksikössä tuntuu tarpeettomalta. Care Check-In on AirSense 11 -laitteen ominaisuus, joka pyytää sinulta palautetta hoitokokemuksestasi. Sen avulla voit pitää hoitavan yksikön ajan tasalla tilanteestasi. Näin se toimii:

  • Vastaat Care Check-In -toiminnon kysymyksiin, jotka näkyvät laitteessa ja myAir-sovelluksessa.
  • Saat ehdotuksia, jotka auttavat sinua ratkaisemaan helposti korjattavissa oleviin ongelmiin.
  • Hoitava yksikkö näkee Care Check-In -vastauksesi.
  • Hoitohenkilökunnalla on tarkempi näkemys siitä, miten hoitosi sujuu, ja saat apua tarvittaessa.
myair-sovelluksen-näyttö-care-check-in-cpap-potilaille-resmed myair-sovelluksen-näyttö-care-check-in-cpap-potilaille

VAIHE 3

Hoidossa pysyminen

Edellytykset

Laadukas, pitkäaikainen hoito
Luottamus hoidon toimivuuteen
Teknisten päivitysten saanti

Ratkaisumme

AirSense 11 parantaa luottamustasi ylipainelaitteen antaman hoidon laatuun. Langattomien päivitysten ansiosta saat käyttöösi viimeisimmät ResMedin uniapneahoidon tekniset edistysaskeleet. Jos hankit uuden maskin, AirSense 11 ja henkilökohtainen avustaja auttavat sinua tottumaan uuden maskin käyttöön.

AirSense 11 helpottaa hoitoon sitoutumista

Tehokkaiksi todetut algoritmit ja luotettavat ominaisuudet

Arjen vaihtelevissa tilanteissa voi tuntua haastavalta pitää yllä hoitomotivaatiota yö toisensa jälkeen. Sitoutumista hoitoon helpottaa, jos hoito on miellyttävää ja omiin tarpeisiisi sovitettua. AirSense 11 -laitteen ominaisuuksia ovat:

  • Edistykselliset algoritmit, kuten for Her -algoritmi, joka on suunniteltu obstruktiivista uniapneaa sairastavien naisten erityistarpeisiin.
  • AutoRamp, joka käynnistää hoidon hoitopainetta pienemmällä paineella, jotta nukahtaminen olisi helpompaa.
  • EPR-ominaisuus, joka pienentää hoitopainetta uloshengitysvaiheen aikana, jotta uloshengitys on vaivattomampaa.
airsense-11-hoitolaite-autoset-algoritmi

Tulevaisuuden hoitoinnovaatiot helposti käytettävissä

airsense-11-hoitolaite-toiminnantestaus-käynnissä

Kun olet jo tottunut ylipainehoidon tuomiin hyötyihin, haluat luonnollisesti käyttöösi ylipainehoidon uusimman teknologian. Uusi ohjelmistoversio ja parannetut ominaisuudet päivittyvät AirSense 11 -laitteeseen etäyhteydessä. Laitteen teknisiä ominaisuuksia ovat seuraavat:

  • Langaton päivitys, jonka ansiosta ohjelmistopäivitykset ja uudet ominaisuudet päivittyvät AirSense 11 -laitteeseen sitä mukaa, kun ne julkaistaan.
  • Sisäänrakennettu toiminnantestaus varmistaa, että laitteen moottori vastaa ResMedin laatustandardeja.*

myAir-sovellusta käyttävät nukkuvat pidempään joka yö

myair-sovellus-uniapneapotilaille-hoitonäyttö-kirjasto-avustaja

Jos käytät myAiria**, saatat nukkua keskimäärin 46 minuuttia pidempään2 kuin muut CPAP-hoitoa käyttävät. Voit ladata myAir-sovelluksen App Store®- tai Google Play™ -kaupasta.

Lue käyttöohjeesta tärkeät varoituksiin ja varotoimiin liittyvät tiedot, jotka on otettava huomioon ennen tuotteen käyttöä ja käytön aikana.

Laitteiden ja lisävarusteiden sekä myAir-sovelluksen saatavuus vaihtelee alueittain. Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä ResMediin.

Viitteet:

* Toiminnantestaus analysoi moottorin ja turbiinin lyhyitä ääninäytteitä, joilla varmistetaan, että laitteen äänitaso vastaa ResMedin laatustandardeja. Toiminnantestaus ei tallenna ympäröiviä huoneen ääniä, ja tiedot muunnetaan nimettömäksi numerokoodiksi ennen tietojen lähettämistä.

** myAir ei ole saatavana kaikissa maissa. Jotkin myAir-ominaisuudet ovat saatavana vain myAir-sovelluksessa.

  1. ResMedin Air11-kysely, johon osallistui 146 potilasta, toteutettu 28. kesäkuuta – 29. heinäkuuta 2021. Q19: 62 % potilaista ilmoitti aloittaneensa ylipainehoidon luottavaisina AirSense 11 -laitteen käyttöönoton jälkeen, N=119 vastaajaa. Q10: 63 % potilaista kertoi henkilökohtaisen avustajan auttaneen heitä määrittämään ylipainelaitteen asetukset oikein, N=49 vastaajaa. Tiedostomuodossa olevat tiedot, ID A5043180.
  2. Price Waterhouse Coopers. Empowering the sleep apnoea patient. A ResMed sponsored study of how myAir users behave better. 2016
  1. ResMedin Air11-kysely, johon osallistui 146 potilasta, toteutettu 28. kesäkuuta – 29. heinäkuuta 2021. Q19: 62 % potilaista ilmoitti aloittaneensa ylipainehoidon luottavaisina AirSense 11 -laitteen käyttöönoton jälkeen, N=119 vastaajaa. Q10: 63 % potilaista kertoi henkilökohtaisen avustajan auttaneen heitä määrittämään ylipainelaitteen asetukset oikein, N=49 vastaajaa. Tiedostomuodossa olevat tiedot, ID A5043180.
  2. ResMedin Air11-asiakaskysely 95 hoitoalan ammattilaiselle, toteutettu 24. elokuuta – 10. syyskuuta 2021. Q16: 56,84 % vastaajista kertoi tunnistaneensa apua tarvitsevat potilaat nopeammin, koska heillä oli Care Check-In -tiedot käytettävissään AirView-ohjelmassa, N=81 vastaajaa. Tiedostomuodossa olevat tiedot, ID A5079159.
  3. ResMedin Air11-asiakaskysely 95 hoitoalan ammattilaiselle, toteutettu 24. elokuuta – 10. syyskuuta 2021. Q18: 75,79 % vastaajista kertoi käyttävänsä muihin hoitolaitteisiin verrattuna vähemmän aikaa potilaiden kanssa ongelmien selvittämiseen, koska heillä oli Care Check-In -tiedot käytettävissään AirView:ssa, N=95 vastaajaa. Q19: Vastaajat, jotka kertoivat käyttäneensä vähemmän aikaa ongelmien selvittämiseen potilaiden kanssa, kertoivat säästäneensä keskimäärin 3–5 minuuttia puhelua kohti, kun he käyttivät AirView:n kautta käytettävissä olevia Care Check-In -tietoja, N=72 vastaajaa. Tiedostomuodossa olevat tiedot, ID A5079159.
  4. Isetta, Valentina et al. Comparative assessment of several automatic CPAP devices’ responses: a bench test study. ERJ Open Res. 1, no.1 (May 2015): 00031-2015.
  5. McArdle N, King S, Shepherd K, Baker V, Ramanan D, Ketheeswaran S, et al. Study of a novel APAP algorithm for the treatment of obstructive sleep apnea in women. Sleep. 2015;38(11):1775-81.